1. خلطات رضا الشمري للبشره خلطة الدكتور رضا الشمري لل...
  2. كيفية التخلص من رائحة العرق الكريهة نهائيا علاج رائحة العرق تحت الابط بالاعشاب
  3. فوائد كريم الليل وكريم النهار كيفية وضع كريم النها...
  4. خلطات لازالة رائحة الفم الكريهة نهائيا رائحة الفم ...
  5. حبوب الجلوتاثيون للتبييض الوردي والنضارة اقراص تبي...
  6. طريقة علاج هيشان الشعر كيفية معالجة هيشان الشعر عل...
  7. فيتامين سي لتفتيح البشرة و الجسم خلطة فيتامين سي ل...
  8. فوائد زيت الصبار للشعر والبشره طريقة استخدام زيت الصبار للشعر خلطة الصبار للشعر الجاف

7 تعليقات

  1. السلام عليكم دكتور أنا ابني منذوا سنتي وهو في التبول الغير ارادي وعمره 18 عاما يعني شاب واصبح يخجل من نفسه ما خلين دكتور بجده الاعرضناه عليه وفحص دقيق ويعطه علاج المهم آخرشي قالوا لهتحتاج عملية في آخر العمود الفقري وياعالم هل هي علاج أم شيئ ثاني أنا مني عارفه أصرف مع ذلك المرض أفيدوني وجزاكم الله كل خير

    ردحذف
  2. وعليكم السلام فى البدلية احب اوضح لحضرتك انا انا لست طبيبة وبالنسبة لمشكلة ابنك فافضل شئ تعمليه هو عرضه على طبيب جيد لتشخيص الحالة ولو اتفق رأيه مع راى الطبيب الاول وقال انه لازم عملية فلازم حبيبتى تعملى لابنك العملية وخصوصا ان التبول اللارادى ده مشكلة بتاثر على حياة الشخص بصورة عامة وبدون عالجها مش هيقدر يمارس حياته بشكل طبيعى وان شاء الله ربنا يشفيه ويعافيه

    ردحذف
  3. انا بنتى عندها14سنه وابنى عندو19سنه اعمل ايه يا دكتور وهما خجولين من نفسيهم جدا

    ردحذف
  4. حبيبتى سن 14 ده يستلزم عرضهم على طبيب متخصص وبسرعة و 19 ده سن كبير جدا على مشكلة التبول اللارادى و وبالنسبة للخجل انتى ممكن تتفقى مع الدكتور على ان السبب لزيارتهم للطبيب هو معرفة اذا كان عندهم انيميا مثلا ام لا والطبيب هيكشف عليهم ويعرف سبب التبول اللارادى الموجود عندهم

    ردحذف
  5. انا بأخذ اكليل الجبل هل هو ينفع لتكيس المبايض

    ردحذف
  6. حبيبتى عشبة اكليل الجبل مفيدة جدااا بس اى عشب لا يجب استخدامه قبل استشارة الطبيب لان فى بعض الادوية بتتعارض مع بعض انواع الاعشاب وفى علاج عشبى طبيعى من دكتور جابر القحطاني لتنشيط المبايض هتلاقيه فى الرابط التالى
    http://setatwebanat.blogspot.com/2013/03/blog-post_22.html

    ردحذف
  7. انا عندي 20 سنه مش عارف اعمل ايه انا زهقت ولله

    ردحذف

إرسال تعليق

أحدث أقدم